Birthday

Igår fyllde jag år. En födelsedag som var jättemysig.
Började jobba kl 06.00 så blev inget fika på sängen men min älskade mor klev upp och dukade upp i köket.
Efter jobbet blev det shopping med Sarah och Liv och efter det middag på Sagami med familj och vänner. Fick så otroligt många fina presenter.

Presentkort på Propring, H&M och Hårmix.
Hårprodukter från Lanza och Matrix
En hotellvistelse i Köpenhamn med Erik ♥
Ett par solglasögon
Mascara & bryngel
En supersnygg hoodie
Massa gott te & honung
Bodybutter och Scrub från The Bodyshop
och en himla massa mer.

Tusen tack för alla grautlationer ♥


Kommentarer
Postat av: Linn

Hej du!

Jag tycker verkligen att du är världens sötaste tjej och jag brukar försöka kika in här på din blogg varje dag för att se om du har skrivit något nytt!



Kanske är lite konstigt.. Men jag har iallafall förstått att du är tillsammans med en grabb vid namn Erik, visst stämmer det?

Och som jag har förstått det rätt så har ni varit tillsammans ett antal år nu, eller väldigt länge iallafall.

Därför har jag en fråga. Hur kommer det sig att han gick med en annan tjej på studentbalen som var nu i Juni här i Umeå?

Haha lite konstig fråga kanske, men jag tycker att ni är så GAALEET söta tillsammans och vill inte att det ska vara något som är fel!



2010-06-18 @ 14:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0