UNDER OMBYGGNAD

Jag fixar och trixar med min design. Inser att jag aldrig får tid att sitta flera timmar och greja så jag får ta det i små steg, hoppas ni ursäktar. Kommer nya kategorier, en annan header, ny meny och profilbild blandannat. Även en bakgrund är pågång!

Jag är väldigt taggad att börja blogga igen iallafall. Men min otroligt pluttinuttiga blogg behövdes göras om till något nytt och vägrar att börja före det är klart!
Snart snart snart :)!

En liten start iallafall. Nu måste jag knyta mig, uppstigning 05.10!


Kommentarer
Postat av: linnea

Vad fin bloggen blir :) hoppas allt är bra med dig! :)

2010-01-24 @ 22:50:34
URL: http://linnealinjamaa.blogg.se/
Postat av: Jess

Ser ut att bli mycket fint! Är du bra på design?

Jag funderar också skarpt på att starta en ny blogg.. Kanske även byta till blogg.se

Linnéa är ett fint namn föresten, det heter jag också!

2010-01-25 @ 23:32:47
URL: http://jesshicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0