E.l.f

Jag sitter som ett barn på julafton.  Det kliar i mina händer av nyfikenhet och frustration, ett stort paket med bara smink.

Jag har inte nämt det men jag beställde för någon vecka sedan en massa massa smink från E.L.F tillsammans med Sarah. Har just hämtat paketet som jag förövrigt sprang för att hämta på preem i 18 minus. Kan inte andas men det behöver jag inte, paketet ligger i mina händer och jag vet inte vart jag ska börja.

Sarah fick sminket i födelsedagspresent och passade själv på att klicka hem lite.
Till exempel:
Två nagellack i färgerna Fair Pink och Hot Pink
En Duo Cream Eye Shadow "Butter Pecan"
En miniral rouge i färgen Joy
En under Eye Concealer & Highlighter
En Mineral infused Face primer
En Shimmering Palette
En toe separator
En Blush Brush

Och en kit med 3 mineralskuggor i tre bruna nyanser, två borstar och en svart eyeliner.

Kolla in på www.elf.com :)


ska prova imorgon! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0