Bitter som få

Det blev inget Stockholm.
03.00 igår visste jag att det var kört. Sjuk.
Det var bara att avboka flygbiljetterna.
Tusen spänn åt helvete, ingen läkare som ringer upp, deppiga kusiner, ledig helg åt skogen. Kan inte beskriva hur bitter jag är - så otroligt orättvist!

Nu är jag i princip på benen igen. En ganska "lindrig" sjuka trots allt. Enda anledningen att jag inte riktigt kan stå rakt är nog bristen på mat i min mage. Två kex på nästan två dygn är inte kroppen van vid.
Vet inte hur jag ska sluta tänka på detta missöde men önskar att jag snart kommer på bättre tankar och hur fan ska de gå?

Dessutom är Erik i huvudstaden och roar sig, galet galet galet avundsjuk.
Pigga upp min snälla?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0