lovelovelove

En trevlig helg!
I lördags jobbade jag och for sedan ut med Liv och Jonny på Rex. Jätte jätte värt, trots fruktansvärt dålig fylla (snarare ingen fylla alls) så var det jättetrevligt. Vid ett tiden hade vi planer på att fara och utanför Rex stod en svart Limousine som jag snabbt bestämde att vi skulle åka i. Där satt jag, lycklig och glad så nästan tårarna med två fantastiska människor i en svart limousine. (Jag ringde till och med pappa för att förvarna dem " Titta ut genom fönstret om en minut " Klick, la jag på. Pappa och mamma stod som hämpa när jag hoppade glatt ut ur bilen och "wipps" så var min helg gjord!
Helt galet, i mina ögon iallafall.

Ikväll söndag sitter jag mätt och belåten och småler åt kärleken. Så fantastiskt man kan ha det ibland!
Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: javaneh

Kan du inte berätta hur ni träffades?:)

2009-09-22 @ 20:11:17
URL: http://javiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0