Larmet gick!

Hemma från jobbet nu. Så otroligt kallt det är ute nu, trodde jag skulle börja gråta.
Men, måste bara berätta min otroligt pinsamma morgon.

Jag skulle cykla till jobbet vid ett och var lite sen som vanligt. Precis innan jag skulle fara efter hundpromenaden kom jag på att jag skulle förbi Åhlens för att köpa en väska som det var 20% rabatt på just idag. Jag cyklade iväg mot Åhlens det snabbaste jag kunde och halvsprang in i butiken. Hittade väskan direkt eftersom jag kollat in den i sedan i våras..sedan direkt till kassan. Glad, nöjd och stressad sprang jag ut ur Åhlens och vad händer... larmet går.. självklart har hon i kassan glömt att ta bort larmet och eftersom jag sprang ut ur butiken så kan jag tänka mig att det inte alls såg särskilt bra ut. En annan tjej som jobbar där går mot mig med snabba steg, alla kunder glor och jag kunde inte låta bli att skratta. Så typiskt!
Allting slutade bra iallafall, ingen prick i registret och tjejen i kassan blev rasande på sina kollegor för misstaget med larmet. Fem minuter sen blev jag till jobbet om någon undrar - roande dag!


Här är väskan. :)





Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe ja fy visst är de hemskt om de råkar glömma larmet.

2009-09-29 @ 18:48:20
URL: http://dressingroom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0