Pest med väntan

En jobbig vecka..
Det är så tungt att bara gå och vänta, hoppas & vänta. Imorgon får jag beskedet ifall jag slipper bara ensam en vecka till eller inte. Så orolig och tung i bröstet. Idag lämnade jag även en stor del av mig kvar för att låta bli mitt förflutna. Snurrigt numera!

Antingen så är jag världens sämsta kock eller så kan jag bara inte äta ensam. Jag är nog den mest matglada bland mina nära och nu när man sitter ensam i soffan med en sked och skrapar i sig färska tortellini (vilket jag älskar) så smakar det bara konstigt, kallt och otroligt ensamt.
Usch.

Jag måste göra något, baka? Släppa tankarna.
Återkommer med en gladare jag senare.

Kommentarer
Postat av: Stella

Älskling, snälla maila mig och berätta vad som händer här du har tid - blir så orolig! Älskar dig, puss

2009-10-07 @ 12:31:22
URL: http://stellal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0