En fredag i veckan

Har fått en himla massa frågor om mitt tagiska inlägg här om dagen.. (ursäkta dramatiken)
Mamma och pappa har varit i Grekland på semester - och andra dagen blev pappa riktigt dålig och hamnade på sjukhus. Allting är bättre nu, har bara varit himla orolig och det har varit jobbigt att vara ensam hemma ovetande och utan att kunna göra någonting. Men som sagt, allting är mycket bättre nu och dom sitter nere i soffan och ser på tv! :)

En härlig kväll på jobbet idag - jag älskar verkligen mitt jobb. Träffa och lära känna nya människor varje dag är fantastiskt och kunna ge dom en trevlig kväll. Jag som bara är servitris.. Det är häftigt!

Imorgon >
11.00 - Shoppingrunda med Sarah
14.00 - Skjutsa mamma och pappa till mor och farföräldrar
16.00 - Jobb på Sagami
20.00 - Fotboll på Allstar med Liv

Kommer bli en grym morgondag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0