Ikea

Mina ynka 4 timmars sömn börjar svida i kroppen och jag börjar ana att ett av årets tidigaste kvällar kommer att bli av just inatt. Sundsvallsresan blev himla lyckad men kom knappt hem med någonting till mig själv. Mamma och pappa stod som små förväntansfulla barn i dörröppningen när jag kom för att få ta beslag på deras beställda saker.


Tre runda korgar i vitt
Tre fyrkantiga korgar i vitt
En förvaringsgrej till byrålådan
& ett par doftljus.

Det mest värdelösa just nu är att kamerabatteriet precis tog slut.. och jag som precis tagit fina bilder på mina få nyinshoppade prylar. Det får bli imorgon, nu ramlar jag snart av stolen. Godnatt!




Kommentarer
Postat av: Malin

Tack detsamma! :)vi får göra om det tror jag!

2009-12-09 @ 23:17:23
URL: http://mall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0