Liten roadtrip

Igår var jag och Erik tillsammans med hans föräldrar på Ikea i Sundsvall. Vi som först tänkt att åka på vår första "längre" roadtrip med hans föräldrar ville följa så vi fick skjuts vilket vi absolut inte tackade nej till. Jag sov både på dit och hemvägen. Jag handlade ljus och servetter till mamma på Ikea och sedan köpte jag en hel del till mig själv också på Birsta city.


Äntligen har jag hittat mina jeansshorts - dessa från Cubus för 199 kr.


Nike skor från Intersport - 300 kronor.
Märket är i rosa och inte rött som bilden visar, är dock inte helt säker på om jag ska behålla dem.


Tröja från Cubus 149 kr.



... och en till från Cubus för 129 kr.


Myströja från Monki för 300 kr.


Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej! Har frågestund på min blogg nu, fråga vad du vill! Vardag, musik, politik...



Svaren hittar du på min blogg denna lördag, så fråga på! :D



Trevlig kväll!



Leonard

2009-05-21 @ 16:26:29
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0