Foppa

Hejsansvejsan!
Ursäkta seg uppdatering.

Tisdag var en himla bra dag.
Lunchen på jobbet var otroligt seg, inga många kunder alls.. TILLS strax efter tolv då "Foppa" stiger in i restaurangen. Andra gången han äter hos oss nu men den här gången var väldigt mycket nervösare men det var verkligen jätte roligt.
Inte dåligt! Det var nog första gången jag kände mig stolt med mina "foppadojjor".

På kvällen var jag och Sarah bjuda på middag hos Servera. Våran chef hade inte tid att gå så vi fick chansen istället. Vi blev bjuda på champagne och efter det var det dags för vinprovning. Hittade ett nytt favoritvin!
Kvällen avslutades med en buffé innan vi till slut cyklade hem glada och mätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0