Ostress och änglar

Gårdagen måste ha varit den härligaste på länge. Klockan ett började jag jobba, var rätt trött och allmänt seg. Hela resturangen var fullbokad på kvällen och vi var färre personal än vanligt. Jag och Sanna var rätt förebedda på den otroligt sjuka stress och kris som ibland kan förekomma inom restaurangbanshen, men det slutade lyckligt. Kvällen blev otroligt bra, ingen stress och alla kunder var nöjda. Dessutom kom mina söta föräldrar med deras kompisar på besök och skulle äta dock blev jag väldigt ledsen eftersom det var fullbokat men då hade pappa i smyg bokat bord i namnet Öronsson. Söta pappa!

Idag har jag umgåtts med mina änglar Amanda, Stella och Liv. Det blev fika på NK och sedan en sväng runt i affärerna. Otroligt mysigt att äntligen få lite tid över till vänner!
Det blev även lite shopping.


 
T-shirts från H&M 149kr/79kr


Diadem från H&M 19 kr/29 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0