Min plan

Hej min vänner, jag är på strålande humör.
Mamma, pappa, Erik och jag har precis delat på två Ben&Jerrys och vi är mätta och belåtna.

Idag har jag sprungit på stan med min underbart fina, vackra och söta kusin. Det är så otroligt jobbigt att det alltid blir så långt mellan gångerna, jag hoppas på en härlig sommar med henne.
Hittade massor på stan men lät bli att handla överhuvudtaget. Skönt? Nja..

Veckan ser ut såhär:
Tisdag: Jobb till 14, sedan far jag med jobbet till Iksu spa. Efter det gott käk på restaurangen och trumshow. Förhoppningsvis hinner jag med Iksu på kvällskvisten.
Onsdag: Sovmorgon, kanske Iksu och sedan jobb till sent.
Torsdag, Fredag, Lördag: Jobb jobb jobb
Söndag, Cup i Skellefteå.

_____________________________________________________________________

Jag har en plan. Jag vill till Stockholm och snart är det påsk. Vi har några dagar ledigt från jobbet i april och jag funderar starkt på en tripp till huvudstaden och  kusinerna. Har de senaste fem året spenderat påsken där så det vore väldigt konstigt att inte fara.
Måste ringa imorgon, måste boka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0