Time to shine

Time to shine - ny favorit.

Igår jobbade jag till tio och for sedan till Ålidhem på inflyttningsfest. Det var otroligt roligt och var inte hemma före fem på morgonen, jösses. Solen var uppe och en minusgrad, älskade Umeå.
Idag har jag haft typ världens bästa söndag.
Latade mig i sängen, såg tennis och drack tre koppar te. Vid sextiden for jag och mötte bästa Stella på Eastern Palace och åt god mat, efter det blev det promenad runt teg och sedan avslutade vi kvällen på Waynes. Hur mysigt som helst! =)

Nu ska jag läsa Glamour och sova en stund, pussgodnatt!


Kommentarer
Postat av: Stella

du är bäst sötnos, och vi måste göra om det innan du åker till sthlm! :)

2009-06-08 @ 00:25:16
URL: http://stellal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0