Sommarplaner - YES!

Hej alla bästa.
Jag tittar runt på så många andra bloggar så jag totalt glömmer bort att blogga själv. Imorse var jag helt säker på att jag skrivit av mig men inget nytt inlägg blev det, flåt.

Ledig idag, jag han varit ute med hunden i ösregnet och sedan städat mitt rum en aning. På kvällen åt jag pizza med Erik och for sedan till Sarah för att fira vår otroliga sommarplan som idag blev på riktigt! Vi har fått tillåtelse att låna hennes farbrors tvåa på söder i Stockholm under vår semester i Juli. Hur bra är inte det? Jag lyckligare än någonsin hoppade sönder mitt knä och skrek så min lilla vovve rusade under soffan. Det kommer bli så grymt roligt! Sedan får vi se om det blir en vecka utomlands på det också, vi får se vi får se.




bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0