Sthlm - dag 1.

Nu är vi äntligen framme i Stockholm.
Det var ett sjukt konkande med väskor, dator och allt annat skit vi skulle ha med oss. Ursäkta min negativa ton men jag lovar, min rygg hade mått aningen bättre ifall jag hade varit klok nog. Men, just nu är jag ändå väldigt stolt över att jag faktiskt fick igång dator och internet.

Direkt när vi kom fram till ettan på söder som vi fått låna av Sarahs farbror Pelle så for vi och käkade. Vi hittade en otroligt härlig italiensk restaurang som heter Lilla Capri, den serverade den största och bland de godaste pizzorna jag smakat.






______________________________________________________________________

Lite pics på lägenheten.



nu ska vi se Simpsonfilmen och börja packa upp.
Godnatt, hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0