NYÅR 2009

Nyår - 2009!

Jag hade det bästa nyår någonsin. Jag är så glad att faktiskt kunna säga att jag fortfarande ler åt gårdagens härliga upplevelse. Vi var ett rejält gäng som hyrde rum på plaza och åt, festade och firade det nya året tillsammans. Kvällen blev lång och när mina vakna timmar var räknade så insåg jag att jag varit vaken hela 24 timmar. Min kropp borde inte ha fungerat med tanke på allt slit, dricka och onda fötter men jag var pigg och glad hela kvällen. Otroligt lyckat!



tack till världens bästa tjejer!

Kommentarer
Postat av: Stella

Ååh, det var heeeelt amazing!!



Tusen tack för allt gumman! Jag har fortfarande inte sovit något mer än de 3 timmarna imorse så nu är det sängen nästa :P

2009-01-02 @ 00:20:41
URL: http://stellal.blogg.se/
Postat av: gissa

En helt ny väääääääääääääääääärld!!!

2009-01-02 @ 01:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0