Shlutt med hhelg

Äntligen har jag fått vila ut lite, fast min huvudvärk skriker och halsen bränner. Jag fattar inte att jag aldrig kan vara stark nog att skippa en förkylning, tack Erik.

I fredags då jag jobbade kilade en kändis in på Sagami. Det tog inte länge innan jag förstod vem det var, trots att jag bara hört en eller två av hennes låtar och inte heller har särskilt bra koll. Det var Annika Norlin från Hello Saferide.
Himla roligt, och det var inte allt.. vet ni vem som dyker upp imorgon på lunchen? FOPPA!

Nu ska jag dusha, sova ordentligt och vässa armbågarna så jag kan ta mig fram och servera en av världens bästa hockeyspelare.
Sovgott!


Kommentarer
Postat av: ellen, en trogen läsare!

seriöst, dina uppdateringar.......komigen!!

2009-01-28 @ 20:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0