Sagami

Sagami, resturangen jag jobbar på öppnade i veckan och jag har jobbat massor av timmar i veckan. En dag ledigt, söndag. Jag har verkligen bara jobbat, sovit, jobbat, sovit lite till och jobbat.

Jag såg att någon undrade ifall jag inte jobbade på subway. Jag började jobba där i augusti och stannade där i cirka tre månader, sedan fick jag möjlighet att börja jobba på lite av ett drömjobb från min sida, Junkos sushi. Så blev det och jag jobbar nu heltid på Junkos nystartade restaurang Sagami.
www.sagami.se

I torsdags var VK och testade vår sushi, de filmade och gjorde intervju med Junko. Jag var också med på ett litet hörn, kika in -> http://www.vk.se/media/?clipid=1125




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0