Mina vänner, jag har funnit den!

Mina vänner, jag har funnit den! Den snyggaste av dom alla, den perfekta passformen och absolut det bästa plagget i sommar. Min nya jeansjacka kommer från MQ, Sunshine 365 och kostade 599 kr.
Det är nog det finaste plagget i min garderob just nu. Tyvärr har jag inte bild än, ska ordnas såfort min pappa... har tagit hem kameran från jobbet.

Har även köpt ett par nya skor och jeansleggings, känns grejt!

Min helg
Fredag jobbades det till halv fyra, sedan en sväng på stan med Erik. Handlade min underbara jeansjacka vilket gjorde min dag. Snurrandes runt på Umeås gator bestämde vi oss för att köpa hem mat och titta på film. Vår lilla allahjärtansdag.

Lördag for jag och Erik till jobbet igen. Erik for till Falun vid fyra och för att inte jag skulle bli ensam på allahjärtansdag så for jag förbi Stella och Amanda. Vi såg melodifestivalen, myste med grönsaker och dip och tillslut skjutsade jag dom till Pipes och jag for hem. Somnade tidigt och sov länge.. en ledig dag.

Söndag sov jag länge och sedan for jag och Sarah till strömpilen. Sedan blev det middag, sushi och god glass till efterätt. 20.00 var det träning med fyra tjejer, blev väldigt oseriöst men sådana träningar kan vara bra ibland också. Skjutsade hem Natta och nu sitter jag med dagens kap, havrefras! Inatt vid ett ska jag hämta Erik på gamlia och skjutsa hem honom, ska lägga mig och blunda ett slag.



Kommentarer
Postat av: Malin

jeansjacka.. vilka sommarkänslor jag får! hörde att det var +22 i tokyo igår så jag får hoppas att det håller i sig även om prognosen säger att det blir runt +10...

2009-02-16 @ 20:30:54
URL: http://malink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0