Summer is going to take the pain away

Match idag med tjejerna, ja äntligen kändes det så otroligt bra igen och jag var mer taggad än någonsin. Tjejerna gjorde en förvånadsvärd kanon vändning i 25 minuten och vi vann stort med 18-9. Tack för att ni är så underbara!

Kvällen fortsatte inte lika bra trots allt, alldeles för mycket tårar och huvudvärk. Jag avskyr dessa dagar, jag söker alldeles för mycket perfektion. Att jobba heltid, hinna träna, sova tidigt, gå upp tidigt, umgås med vänner och pojkvän samtidigt fungerar inte. Man måste välja, plocka ut och säga nej. Försöka hitta en bra balans är allt man kan göra, men jag bara önskar att det fanns mer tid till allt detta. Mina underbara bästa!

Imorgon efter jobbet ska jag träffa två gamla handbollskamrater och prata handboll, sedan gym.
Ny vecka, nya möjligeter.

Godnatt!


I thought you said summar is going to take the pain away

Kommentarer
Postat av: Åsa Afvander

Jag vill bara berätta för alla vilken underbar tränare och kamrat du är för alla tjejerna i laget. Dom kunde inte få någon bättre! Tappa inte sugen. Jag vet hur det är när det blir för mycket ibland.

2009-02-09 @ 08:02:04
Postat av: ff

http://www.junkyard.se/mega/product.aspx?pid=30584&g=&m=r&lbid=213&lcid=0|0

2009-02-09 @ 13:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0