Lipstick Jungle

En ledig dag, så underbart.
Hämade Erik och hans lagkamrat inatt strax innan ett, sov ut imorse och har tillbringat dagen med världens bästa.
Nu ligger jag bara och degar framför tv, vilket just idag känns så otroligt bra. Nu hoppas jag på att vara ordentligt utvilad tills imorgon, en ny vecka. 

Nu tittar jag på lipstick jungle, och det finns verkligen en anledning. Har ni sett Robert Buckley som Kirby? Jag tror jag dör, faktiskt. Han är så överperfekt så jag sitter nu och håller tummarna att inget dåligt ska hända.. jobbigt.


Kommentarer
Postat av: Stella

Alltså Anna, jag skulle verkligen kunna börja se lipstick jungle bara för att få kolla på honom, oh my vad han är snygg ;)



Vad säker vi om fikan imorgon kväll, vilken tid är du klar med jobb och har ätit middag och sådär? :)



puss

2009-02-17 @ 10:24:56
URL: http://stellal.blogg.se/
Postat av: Anonym

han är med till slutet! lyckligt :)

2009-02-18 @ 15:59:11
Postat av: Elin Hjärpe

Det finns EN anledning till att jag tittar på det där programmet....

2009-02-24 @ 10:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0