Istället tänker jag på det som är bra

Internet har en dålig period hemma hos oss, jag vet inte varför min lilla bärbara har lagt ner totalt.
Jag ber om ursäkt för mitt internet.

En vecka som snart är slut som har varit mycket speciell, mest negativt måste jag säga. Massor av klumpar i magen, som jag hoppas jag får reda ut snart. Istället tänker jag på det som är bra;

- Efter åttonde besöket i rad på biblioteket fick jag äntligen låna Guitar Hero II, äntligen.
- Imorgon promenerar jag och min älskade tillsammans till jobbet, vi har nämligen blivit arbetskamrater. Jag står i köket och Erik ska fixa och tapetsera i resturangens "vip" rum. Jättekul (:
- Mamma har köpt hem tre hg rooibos te, fantastiskt. Och inte nog med det, jag har nu sju burkar honung hemma!
- Jag har fixat min digitala fotoram som är fantastisk, film, musik och bilder kan den lilla teknikprylen med, förgyller min vardag.
- Det kanske blir en bio imorgon? :)
- Det är friterad kyckling till lunch på jobbet, gottgott!
- Min bästa chef har ordnat en fet rabatt på IKSU, där kommer jag att hänga härframöver!
- Imorgon ska jag inhandla ett par bruna vinterskor, som helt plötligt är halva priset på.

Man ska nog inte klaga så mycket alls faktiskt, saker och ting löser sig med tiden.
Andas ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0