GuitarHero på Bibblan

Slutat jobbet, känns skönt att få sätta sig ner några sekunder.
Det var rätt lugnt idag, gjorde några beställningar och städade sedan mest hela tiden. Det bästa med att jobba sent är att man rätt ofta får med sig rester hem, så nu har jag precis slurpat i mig dagens.

Jag for förbi biblioteket påvägen hem och det visade sig att de numera har Guitar Hero för utlåning, en vecka gratis. Jätte jätte bra tänkte jag och var verkligen jätte taggad, jag är totalt fast i det där spelet. Tyvärr hade det blivit något knas med utlåningen så det inte fanns några gitarrer till spelen just då, så jag får fara dit senare i veckan. Jag är väldigt taggad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0