En gul dag

Fick en så söt kommentar från Eriks lillasyster som frågade vart jag höll hus. Och igår då jag var där och käkade så var hon inte hemma så man missar varandra hela tiden. Så typiskt.
Nu efter en veckas förkylning är jag äntligen på benen och gör sista rycket innan jul.

onsdag ska jag ut och leta julklänning och även kika efter nåt att ha på nyår, hjälp! Har köpt den där söta från BikBok men den är alldeles för stor, de mindre storleken var slut.. typiskt.

Ikväll har jag varit på Mariehem och haft knytkalas med några från jobbet. Otroligt mysigt och när jag kom hem bakade jag lussekatter. Har fixat utväxten idag också, tre timmar hos frisören. En bra dag med andra ord!

Massa babbel.
2 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Åsa Afvander

God Jul och Gott Nytt År!

Önskar Åsa A

2009-12-23 @ 11:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0