Igår


Nu. Jag är död, nästan. Vi hade besöksrekord på jobbet idag och jag känner hur hela min kropp ömmar.
Soffan känns fantastisk.

Igår. Gårdagen var också helt sjuk, jag hade för mig så otroligt mycket.
Jobbade morgon från sju, lång promenad med Loka i skogen, for på stan och handlade hårfärg åt Erik och mamma, for och åt med pappa på jobbet, hem och städa rummet, färga håret på både Erik och mamma och avslutningsvis vid halv ett tiden fick jag min välförtjänta sömn.

Imorgon. Imorgon jobbar jag igen, men hade ändå tänkt kliva upp i tid och gå på stan en stund.
Måste kolla in en supersnygg skinnjacka på H&M, köpa ett nitarmband på JC, ett klockhalsband på Ur och Penn och ett mörkrosa. Efter jobbet ska jag och Liv ut på TC, mysipys. Kommer bli en bra dag!


Snyggaste skinnjackan från H&M.
Min storlek är redan slut på hemsidan, antar att chansen är likamed noll att hitta den här i Umeå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0