Stockholm, Skåne och GBG.

Godkväll, nu har jag äntligen packat klart. Har haft väskan öppen i typ åtta timmar nu och har precis stängt igen den. Letar fortfarande förbryllt efter min twilight bok, mina ljusa jeansshorts och svarta jeansleggings. Helt borta, ajaj. Förstår inte hur saker och ting bara försvinner då jag faktiskt har letat på alla tre våningar utan resultat. Inte ens mamma vet vart de är.

Jag är så trött så jag knappt kan stå upp. Nu ska jag sätta i mig några maränger och dricka lite te innan min skjuts kommer vid halv två. Imorgon bär det av mot Göteborg, sedan vidare till Skåne och avslutningsvis Stockholm i två dagar. Jag är så lycklig att jag får en liten Sverige sväng till innan sommaren är slut.
Alla tror att sommaren är slut nu, en HEL tredjedel är ju kvar hallå! Sluta inte njut!
Ska försöka blogga från Skåne och lägga in lite bilder, sköt om er!


Kommentarer
Postat av: Anna

Har precis läst ut första Twilight-boken, den var sjukt bra!



Hoppas allt är bra med dig, nu har vi inte setts sedan studenten, men vem vet, vi kanske ses någongång igen senare

2009-08-05 @ 10:17:03
URL: http://heute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0