Fem plus två

Nu är jag hemma igen från Skåne och Stockholm.
Har haft det så himla bra!

Fem dagar i Skåne och två dagar i Stockholm hos kusinerna. Ett perfekt "slut" på sommaren. Fast jag undviker gärna att tala om att sommaren snart är slut... vi är ju inte ens i mitten av augusti. Sommaren slutar väl inte före September börjar iallafall, jag ska då njuta sista. Finvädret och värmen är fortfarande här. Njutnjut.

Nu har jag städat som en tok sedan jag kom hem från jobbet, mamma och pappa kommer nämligen hem vid åtta och förväntar sig inget kaos..vilket det var innan jag började plocka undan. Nu ska jag fortsätta att koka potatis och överraska dem med surströmmingsmys i glashuset. Gottigotti


skåne, mölle.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0