Sundsvallscupen - 2009

Tillbaka från Sundsvall, förkyld och totalt slutkörd. Självklart var det fantastiskt roligt men jag var verkligen inte beredd på att det skulle ta så mycket energi ur mig som det faktiskt gjorde.
Sovandes på en två centimeters tjock madrass tillsammans med åtta tjejer och tre föräldrar  i ett kallt och litet klassrum.  Idag hade vi sista träningen vilket känns skönt att få lite tid att lägga på sin egna träning, men det kommer bli lite för lugnt utan tjejerna. Träningen idag var ingen träning, bara ett flum av skratt, sjungande och lite straffturneringar. Det är just det jag verkligen kommer sakna!

Blev faktiskt en sväng förbi IKEA, blev bara lite snällt handlig till mamma - ljus och servetter, ni vet. Handlade en liten necessär med blommor på också till mig själv för ynka 25 kronor, himla söt.
Dessutom fanns det ju Monki i Birsta och jag hittade mina underbara söta små skor i strl 36.





Sundsvallscup - 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0