Idagigår

Gårdagen
Shopping sväng med Caroline på strömpilen - hittade två behåar(?) på lindex och ett rosa nagellack.
Efter det tog jag en sväng till farfar och farmor, fikade lite och bar mig sedan hemåt och städade trappen och gjorde rent hos sköldpaddan. Hunnit med en himla massa idag så det passade bra att avsluta kvällen lungt hos Erik.
Nu är det bara sex dagar tills Stockholm.
 Längtar så otroligt mycket.

Idag
.. tog jag ut cykeln och cyklade i solvädret, tränade på Iksu och nu ligger jag och väntar på träningsvärken.


I torsdags - den 16 var det fem år sedan jag och Erik träffades för första gången.
Det känns helt otroligt - det firas med en kretaresa.



 


puss älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0