gladglad

Oj vad jag har planer nu allstå.
Resa till stockholm två dagar innan Kreta också och hälsa på kusinerna.
Blir kanonbäst.

Det har hänt så himla mycket roligt på sista tiden så jag känner mig alldeles virrig.
- Bokat resa till Kreta
- Bokat resa till huvudstaden, träffa kusinerna!
- Handlat högklackat från skopunkten
- Köpt ett par chockrosa glasögon (mina första)
- Hittat lösningen - torrshampo
- Monki kommer till Umeå
- Gina Tricot fortsätter att övertyga mig med sina underbart söta sommarklänningar
- Jag är snart redo att ta hål i öronen
- Jag har handlat en bikini
- Mamma och pappa är superduper glada för att de också bokat en resa
oj vad glad jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0