Pojkar, killar, hunkar(?)

Nu är jag hemma igen i Umeå.
Härligt att vara borta, härligt att komma hem och börja jobba igen.

Just nu sitter jag hos Erik efter att ha jobbat kväll och fikat med Sarah. Det är hockey på tv och jag passar på att sitta vid datorn. Intressant! Telefonen ringer, det är inte min utan Eriks. Någon tjej i telefonen som vill passa på att säga att Erik är snyggast i Umeå. Måste då tillägga att klockan är 01.22 och det är onsdag. Jag anstränger mig hårt för att inte få detta inlägg att låta riktigt töntigt men hur reagerar man egentligen som flick eller pojkvän? Det är kanske fjärde gången någon ringer mitt i natten och meddelar sina funderingar angående min pojkväns utseende under dessa år och själv sitter man som ett frågetecken. Man skrattar lite, vänder sig och frågar sig om han verkligen är så snygg, man funderar om man ska bli sur? Man blir sur för några sekunder bara för att men inser ganska snabbt att det inte finns någon anledning, sedan fortsätter man att fundera... Kommer till någon punkt där man känner sig stolt och sedan avunsjuk - varför ringer det inga killar mitt i natten och säger att jag är snygg?
Så med detta vill jag säga - pojkar, killar, hunkar (?) där ute! Ring mig!




Kommentarer
Postat av: Anonym

nr?

2009-04-16 @ 22:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0