Min dag

Ni ska se min nya kavaj som jag köpt på secondhand. Behöver bara knåpa bort axelpuffarna så är den klar till användning. En tia kostade den, och den lilla pengen gick till Röda Korset.

Idag har jag även köpt ett nytt hundkoppel till min hund. Det är krönt och hon kan springa åtta meter ifrån mig, hon var lycklig och jag var nöjd över att inte behöva springa efter henne i varenda buske.

Idag:
- Besök med Sarah på myrorna.
- Promenad med hunden.
- Träna löpning och intervall.´
- Teori på körskolan
- MAT
- En sväng till min älskade Amanda som fyller 19 år idag.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh tack så jätte mycket, sound's great!

2008-09-25 @ 18:21:14
URL: http://javiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack så mkt men jag ha precis frågat en annan ochb ahn har gjort klart en design! menj ag frågar dig nästa gång. tack iaf :) underbart snällt.

2008-09-25 @ 19:48:33
URL: http://alexaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0