Vilken dag!

Jag har haft en så otroligt rolig dag. 
... och jag kan knappt tro att det är sant.

Efter provarbetet som började kl 07.00 - 13.00 så cyklade jag direkt hem för att äta lunch och träna. Jag är verkligen totalt slut just nu. Imorgon är det dags igen, jobb jobb fast då börjar jag inte förän åtta.

Måndag: Ledig
Tisdag: Jobb 11-18
Onsdag: Jobb provjobb 07-13
Torsdag provjobb: 08-13
Fredag: 07:30 - 15.00
Lördag: 09.00 flyg till Stockholm!!!

Kvällen kommer nu att bestå av lugn och ro, förhoppningsvis.
Jag ska nu ta mig en lång dusch, efter det en skön promenad med hunden för att "vakna" lite. Sedan hade jag lite planer på att baka något enkelt och gott, så otroligt sötsugen idag. Ikväll blir det så otroligt mycket chill. Ska  försöka ta mig igenom några sidor i alla dessa träningsböcker. Målvaktsträning står på planeringen!

Kommentarer
Postat av: C

Provjobb vars då?! :D

2008-10-23 @ 13:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0