Lördagen blev lyckad.

Lördagen blev lyckad.

Först Ersäng för att se Eriks match mot Öjebyn. Sedan tjejmiddag hos mig. Vi vart till slut 11 stycken tjejer som satt kring bordet, hur underbart som helst. Utgången var inte riktigt så rolig men det är alltid förfesterna som är de bästa. Till middag åt vi sallad med massa gott och till efterrätt doppade vi frukt till choklad, finns inget godare.

Idag är det söndag. Har suttit med Jim och Erik och sett stjärnor på is tills nu. Dom for på match precisoch jag sitter här och planerar resan till Stockholm. Jag är så otroligt taggad, det känns så otroligt roligt att fara iväg.



Kommentarer
Postat av: Anonym

rolig kväll där på bilden! läget anna? jag har också en blogg nu :D

2008-10-19 @ 17:59:21
Postat av: simon

2008-10-19 @ 18:00:20
URL: http://imon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0