30/10 hemma

Nu är jag hemma igen. Denna lilla mini semester tog slut alldeles för fort men jag är faktiskt ändå lite småglad att vara hemma. Min älskade bästa kom och överaskade mig på flygplatsen och mamma och pappa var riktigt glada att ha mig hemma tro det eller ej.

Det blev faktiskt inte sådär ovanligt mycket shopping som det brukar, fast pengarna gick åt ändå till mat och annat gott. Det blev i allafall:
- Ett par chinos
- En svart "fest" jacka
- En vit bas t-shirt.
- Två jumbostora Matrix shampo och balsam
- En ögonbrynspenna och ögonbryns gelé
- En supermysig halsduk
- Ett par vita tygskor
- Två stora värmeljusförpackningar och batterier från Ikea

___________________________________________________________________________________

Idag har jag varit en stund på stan och provat Peakjackor. Ni har väl inte missat att de är 20% på alla jackor på hela Stadium? Rätt bra ifall jackan kostar skjortan. Blev iallafall igen Peak iår, istället njuter jag i min varma 8848 jacka. Sedan var jag en sväng på ur&penn för att kolla in en supersnygg klocka. Åh vad jag vill ha!
Till slut tog jag mig i kragen och la mina sista slantar på en ögonskugga från Isadora och ett läppsyl från Apoteket.

Triple Eye Shadow
Antique Jewels
105 kronor - Åhlens.

Bild: isadora.com







Antique Jewels


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Har den där Isadoraögonskuggan fast i lila nyans, den är skitbra! =)

2008-11-06 @ 20:03:52
URL: http://miimliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0