14.25

En otroligt fin höstdag. Det var varmt i luften och promenaden med min lilla vovve gjorde mig på ett riktigt gott humör.

Snart har jag körlektion, har pluggat lite teori såhär på morgonen och är nu redo att göra bra ifrån mig. Ikväll är det jobb jobb jobb mellan sex och ett typ. Stängning, kom och håll mig sällskap men köp inget.

Nu kanske jag är lite tankspridd, men visst har jag berättat att jag beställt en resa till huvudstaden nästa helg?. Jag var bara tvungen, jag saknar mina små pluttar därborta så otroligt mycket och nu ska jag äntligen få åka dit igen. 25 okt - 30 okt. Fem långa dagar. Det gör verkligen dagarna lättare när man har någonting roligt att se fram emot.



 


jag har så tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0