lovefilm

Min vecka har börjat 06.00 varje dag.
Har börjat komma in i denna rutin nu äntligen.

Har kommit igång riktigt bra med träningen nu också, vilket verkligen gör mig på piggare och på bättre humör. Imorgon är det sista dagen på veckan. Jag jobbar 07.00 - 13.30 och 15.00 - 21.00. Det är bara att kämpa!

I helgen har jag massor att ta hand om
 - Sy min fina sidenklänning till nyår
 - Städa mitt rum
 - Måla en tavla
 - Träna lördag, söndag.

Nu ska jag smyga in på lovefilm.se, mamma fick ett presentkort i sin Allt Om Mat tidning.
Dags att använda! Fri film i en hel månad, tack!
Prova, gratis www.lovefilm.se


Kommentarer
Postat av: linda

planer för nyår?

2008-11-18 @ 16:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0