Ät inte rucola

Jag är helt slut, min dag har verkligen varit händelserik.

Väldigt jobbig dag idag, efter att all sushi var klar och paketerad och var på väg till bilen ut till alla åtta butiker så ringa servera och meddelade att det fanns spår av salmonella i rucolan. Det var bara att slänga ALL sushi vi gjort och alla sushiluncher rakt ner i soptunnan och ingenting gick att spara. Allting i onödan!
När dagen var slut sprang jag till bussen, hann fram till bussen men när jag tar fram busskortet sticker bussen och jag blir tvungen att gå från Maxi till stan, jag var rätt trött då. Väl i stan träffade jag mina Saror och vi hittade en affär som sålde ut massa kläder från sisters och brothers. Hittade ett par svarta chinos och en jätte söt svart kjol som jag ska fixa lite smått. 110 kronor.




fin söt vacker klänning, från stylebystars.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0