Sticka

Sitter och följer Eriks match på nätet, det står just nu 8-6 och det är 30 sekunder kvar. Troligen har internet knasat sig eftersom det var över fem minuter sedan det började stå, men jag tar för givet att sundsvall inte kunde skjuta in två mål till på dessa få sekunder.

Jag hann inte alls med allt idag, men några viktiga saker. Sov gott till klockan sex och sedan efter middagen for jag och pappa ut och körde lite. For förbi farfar och farmor och sedan hem igen för att göra rent hos sköldpaddan, men både jag och pappa var för trötta så vi bestämde oss för att fixa det imorgon.

Imorgon är det en ny dag, nu ska jag sticka och titta lite på tv.
Godnatt, mer uppdatering imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0