Kanske bara är jag..

Idag har jag jobbat, inget ovanligt alls. 11-18 på subban. Med två jätte söta prao elever på plats behövde jag knappt göra någonting vilket kändes lagomt lyxigt. Vid fyratiden dök min kära vän Sarah upp, hon jobbade idag med mig vilket kändes jätte roligt. En bra arbetsdag med andra ord.

Vid sjutiden var det dags för träning, tjejerna slog killarna och det blev många snygga mål. Jätte roligt att se och vi är nu rejält taggade att spela mach på lördag. Två otroligt bra matcher, stora chanser till vinst.

Sitter just nu och ser på Liverpool med världens bästa pappa och pojkvän. 
Snart är det dags för te och en god smörgos, sedan är det nattie. Tidigt jobb imorgon, 07.00, jösses!

 Ursäkta min dåliga uppdatering, det känns just nu som jag har ett hyffsat aktivt liv med mycket jobb och alldeles för lite tid för mig själv. Men det kanske bara är jag..

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0