En vit dag

Vilken underbar dag. Det är alldeles vitt ute, vackert och inte alls lika mörkt som det brukar vara här i Umeå. Kylan gör mig inte lika deppig som förut, tänka sig så man kan förändras.

Idag har jag varit med Eriks mamma på Coop och H&M för att handla lite smått till min kära vän Sara. Hon fyllde nämligen 19 år igår och idag är det min tur att fira henne. Eftersom jag är väldigt säker på att hon inte kommer läsa min blogg idag så kan jag berätta vad jag kommer att bjuda henne på.

En liten drink.
Till middag blir det pita bröd med grönsaker och kebabkött i, inte särksilt graciöst men verkligen så otroligt gott. Har köpt mängder av Rucola sallad och goda såser.
Efterätten kommer att bli chokladmousse med små chokladbitar i, kanske tillkommer lite mangosorbet för färgensskull. Kommer bli otroligt gott i allafall.

Innan hon kommer ska jag försöka att städa bort alla mina kläder från mitt rum och trycka in dom i min garderob så gott det går. Efter det ska jag sätta mig med teorin och plugga ordentligt så jag kan ta det där körkortet snart. (:


bild: expressen.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0