VILA ´shopping!

Hej hallå.
Tänkte berätta lite vad jag har hållit på med dessa dagar eftersom jag inte varit särskilt social här på bloggen.

Lördag:image485
Kom hem från Erik rätt tidigt så jag spenderade någon timme i solen tillsammans med min mattebok. Sedan for jag och pappa till gå och löp affären brevid och handlade ett par rejäla joggingskor till oss var. Mina var otroligt sköna och himla snygga, men inte alls billiga. Men de lär ju hålla ett tag, de som jag hade tidigare var gräsliga och de hade jag ändå i fyra år. Så dessa ska nog hålla, och så underbart sköna är de också. Lovely!
Efter det for vi ner och tog sommarens första mjukglass, far och dotter time med andra ord.

När jag kom hem satte jag mig återigen i solen. Gjorde en fruktdrink till mig och mamma, istället för en smoothie. Den innehöll:
- Hallon
- Blåbär
- Nektar (blandsaft)
- Apelsin Juice
- Vatten

På kvällen kom Erik och vi köpte hem pizza och såg på tv.
En slapp kväll med andra ord.

Söndag:
Vaknade vid halv 11, åt frukost i sängen med Erik och såg på Lost. Sedan cyklade jag hem och satte på mig mina nya löparskor och pallrade mig till gymmet. På eftermiddagen kom Sarah och vi gjorde ´(gissa vad?) sushi såklart. Blev ruskigt bra idag och sedan cyklade vi till VILA utförsäljningen på umestan. Hittade en svart kjol för hundringen och sedan en tubtopp med blommiga mönster på som jag kommer använda som kjol. Ruskigt nöjd med köpen, trots att jag är pank. 200 kronor blev det för dessa fynd!


image486 image487

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0