Stressen tynger

Stressen är inte liten just nu. Jag har fullt med plugg och rester som jag missat nu när jag har varit borta och stressat ner, jo tack den försvann ju inte direkt. Jag har just precis beslutat mig för att jag inte tänker göra Naturkunskapen imorgon eftersom det annars kommer att leda till att jag kommer få nåt anfall. Nu sitter jag och tuggar på med Svenskan vilket jag troligen snart borde vara klar med.

Kom precis hem från mormor, det var jätte mysigt att träffa henne igen. Hon mådde bra idag vilket också gjorde mig på bra humör. Det som tynger mig just nu är som sagt plugget, sedan är balen på tisdag vilket jag har panik inför. Bandet på min klänning är inte fixat och det känns totalt omöjligt att hitta ett sidenband i samma nyans som Eriks slipps. Huvva, morgondagen kommer bli helt kaotisk.

Nu ska jag återgå till pluggandet, ovanligt. Icke.

Sköt om er, skriver ikväll då stressen förhoppningsvis har lagt sig lite.
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0