Stockholm 1 maj

Härligt att se att ni fortfarande läser trots att jag inte är särskilt bra på att skriva här i Stockholm. Imorgon kommer jag hem och ska bli hämtade av den jag älskar mest. Ikväll ska jag iväg, eller snarare nu ska jag iväg på basket. Adam spelar och jag ska heja.

Var i Vällingby idag igen men minsta kusin Jacob. Handlade två far skor, ett par vita ballerina från Din Sko och ett par randiga sjömansballerina från Scorett. Mycket nöjd och nu är jag pank. Ett par vita adidas kommer dock att köpas imorgon hemma, ma och pa har lovat att jag ska få ett par rejäla skor eftersom det var år sedan jag ägde ett par ordentliga gympaskor.

Måste kila nu, hoppas alla hade en trevlig valborg!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0