Sött besök!

Kvällen igår var ingen höjare. Vi hade väldigt trevligt hos mig innan med massa roligt snack men fysikgränd var inge roligt alls. Känner mig dock kyrare idag än vad jag trodde så jag ska precis nu fara iväg med pappa i ny bilen till farfar och farmor.

Måste bara berätta om vad vi fick för besök imorse. Pappa tittade ut genom balkongdörr och såg en lite liten svart sak. Med en lite närmare titt såg han att det var våra grannars lilla minigris Leo som var på rymmen. Sötare får man leta efter! Han grymtade omkring på gården och käkade allt gräs han kunde få i sig och viftade glatt på svansen. Så underbar och så söt. Ska bli spännande och se hur stor det blir till slut, eftersom det lär ju inte stanna i växten.

Nej nu ska jag åka vidare och sedan försöka fundera ut något att göra ikväll. Längtat länge efter en lugn sykväll med lite tv och gotta. Kanske blir en sådan kväll ikväll, vore nice!
Vad ska alla andra göra ikväll?

ut och sola nu, återkommer senare =)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0