Söndag

Hallå allihopa!
Jag är på superhumör. Vaknade hos Erik och for därefter direkt till gymmet.
Det blev 5 km  intervall + rygg och mage. Det fick duga för idag och jag är rikigt nöjd. Jag är hemma nu och Sara kom precis förbi och vi ska, gissa vad? Sy, haha. Jag funderar antingen på att ta tag i mitt söta blommiga tyg eller så ska jag sy på en grå kjol. Beslutsångest! Blev jätte glad över kommentarerna om klänningen och dessutom var det någon som frågade mig ifall jag hade hårförlägning, vilket jag glatt kan säga att jag faktiskt inte har.

Jag kan berätta mitt hårs historia. Sedan liten har jag haft bra längd på håret men sedan klippte jag av det i åttan, nian. Kort kort blev det och det var i samband med att jag började platta mitt stora, tjocka hår. Första åren gick det bra men sedan insåg jag hur mycket det slet på mitt hår och det hann aldrig växa ut eftersom det så snabbt blev slitet. Nu är det ungefär ett år sedan ajg slutade platta håret och OJ vilken stor skillnad. Självklart så kommer plattången väl till pass när det gäller mig lugg och ibland vid festligare tillfällen men annars så låter jag mitt hår som nu blivit lockigt bara va. Som ni förstår så har jag både platt hår på min visningsbild och bilderna på nu färgade håret, men som sagt nu börjar mitt hår få riktigt bra längd och det är i mycket bättre skick än innan. :)

Nu ska jag iväg och sy, sköt om er tills jag återkommer!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0