Skola igen

Det är inte alls varmt ute längre trots att solen skiner. Aja, jag ska iallafall bara sitta hemma ikväll framför datorn och plugga. Har ett historia arbetet som jag inte harbörjat på, men jag var inte direkt ensam.

Jag försöker blicka framåt och glädja mig åt allt som kommer.
- Helgen (förhoppningsvis middag med massa underbara tjejer sedan utgång?)
- Fredag har jag matteprov och jag är så jävla glad när det är över
- Fredag ska jag färga håret
- Onsdag sticker jag till Grekland
- 27 maj, balen
- 10 juni, eriks födelsedag vilket bara är roligt
-11 juni STUDENTEN
- 15 juni fyller jag 19.

Ja, jag hoppas listan kan bli ännu längre.

Nu ska jag ner och äta köttsoppa och ladda för plugg.
Skriver sen.. ciao! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

så lite så :)
såg dig den där kvällen då du skulle på nån bikbok grej, jag skejtade förbi hehe.=)
jo den är ju rätt dyr!

2008-05-05 @ 17:21:25
URL: http://javiie.blogg.se
Postat av: Stella

Var tvungen att göra en likadan lista! Det gäller att fokusera på allt kul nu :)

2008-05-05 @ 21:57:57
URL: http://stellaliljestrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0