Shopping från Stockholm


Lovade ju för länge sedan att jag skulle lägga upp all shopping.
Ja, det här blir nog mitt längsta inlägg någonsin för jag har handlat så sjukt mycket.
Det saknas dock två saker som jag inte fick med på bild, en grå tjocktröja med rosettfickor från H&M och ett bar marinblå byxor med guldknappar från Åhlens.


Rosa mjukisdress
Den fick jag faktiskt av min moster. Skön, lite stor men kommer säkert väl till användning när man vill ta en slapp mjukis dag.



Tre par skor
De första paret från vänster kommer från Scorett, 250 kronor. Mittenparet kommer från Bianco, rea 179 kronor och sista paret kommer från Din Sko, 149 kronor.


Blommigt från Gina
Blommigt linne från Gina Tricot som faktiskt också funkar som kjol ifall man vill och har fantasi, 149 kronor.


Randigt från Carlings
Lång tubtopp som blev klänning för mig. Kommer från Carlings och kommer användas flitigt denna sommar och även på stranden i Grekland, 199 kronor.


Blå jeans från Whyred
Ja, dessa underbara jeans kommer från Whyred och jag har länge tittat in dom men eftersom priset legat mellan 1599-1399 så har jag inte riktigt kännt suget. Men i Stockholm på outlet, där ligger mina älsklingar för 400 kronor. Tur eller flyt? ja, jag är bara glad. FYND!


Två för en på H&M
Ja dessa jackor kommer från H&M. Egentligen höstjackor som jag handlade för 249 kronor, för båda! Helt galet pris och det var två för en. Kommer säkert användas i sommar under lite kallare kvällar.


Svart baslinne
Svart baslinne från H&M för 69 kronor.
Långt dessutom, bra att ha.


Hallonröd kjol
Hallonfärgad kjol från H&M som jag handlade tag två betala för en. Det andra som jag handlade var en grå tjocktröja med rosettknappar som jag saknar bild på, dessa två för 98 kronor. Priset är sjukt.


Jeanskjol från Carlings
Carlings reade ut massor av kläder och jag fick med mig en denna slitna jeanskjol för 199 kronor, ordinarie 399 kr.


Jeansleggings från BikBok
Jag är inte den enda i den här staden som äger ett par av dessa jeansleggings, men jag kunde inte låta bli att köpa dessa. Dom är jätte fina och jätte sköna. Dessutom fick jag 25% så de kostade bara 111 kronor. Nice!


Ja detta är allt jag fick med mig + ett par blå byxor och en grå tjocktröja. Handlade även en lite söt sylåda med smått och gått i på IKEA. Ja, nu är jag pank!

Kommentarer
Postat av: C

Åh, hittade du jackorna, va roligt! :)

2008-05-05 @ 09:38:35
URL: http://ine.webblogg.se
Postat av: pia

shit vilka kap du fick till! ;D very nice things too! hare bra!

2008-05-05 @ 10:05:01
URL: http://pborje.blogg.se
Postat av: Anonym

Vilka fynd du gör :)

2008-05-05 @ 11:05:37
Postat av: Anna

tänkte köpt jeans leggings i helgen men de fanns tyvärr inte i min strl...Mycker snyggt du hade hittat=)

2008-05-05 @ 16:22:42
URL: http://dressingroom.webblogg.se
Postat av: linn

det är så fint med jeans kjol! Den var verkligen fin! ^^

2008-05-05 @ 20:59:32
URL: http://linnorlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0