PÅ VÄG!

Jag fick den finaste kommentaren idag av en tjej som heter Ylva. Jag blev så himla glad och det gjorde verkligen min dag, blandannat eftersom allt har varit ett helvete i skolan idag. Tack kära du!

Om en timma tar jag bilen med pappa till flyget och far till Stockholm och Kreta med familjen Forsgren. Eriks familj! Jag kommer hem fredag den 23 maj och kommer att ha massvis att berätta och bilder att visa. Jag hoppas att ni väntar på mig här hemma och fortsätter att läsa när jag kommer hem!

Nu lämnar jag Sverige i en vecka och ska umgås med min älskade älskade pojkvän och hans underbart fina familj. Väskan är packad, passet är med och FAN! Nu kom jag på att jag inte hann köpa solglasögonen på H&M, haha. Tusan också, aja lär ju finnas några där kanske. Annars får jag. . . blunda.

Tjingeling allihopa och sköt om er, kom ihåg nu 23 Fredag är jag tillbaka med massvis av bilder och saker att berätta. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag ska också köpa brillor på H&M, vita :)

2008-05-17 @ 15:40:46
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: Ja, sök på vector tutorial eller illustrator tutorial på deviantart.com, det brukar finnas ganska mycket bra där :)

2008-05-23 @ 21:15:14
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Du.. bry dig inte om den övre kommentaren.. dne kom fel XD

2008-05-23 @ 21:16:13
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0